Векторне зображення — це зображення, що складається з простих геометричних об'єктів (ліній, кіл, кривих, багатокутників), які можна описати математичними рівняннями.
Як створити логотип?
- Починайте з обговорення: щоб зрозуміти потреби бізнесу та цільову аудиторію, під час обговорення можна задати кілька питань, а також обов’язково подивитись на сайт клієнта, якщо такий є.
- Створюйте ескізи: Це можуть бути навіть не ескізи в графічному редакторі, а створені олівцем на папері в той момент коли на думку спала блискуча ідея.
- Колір: колір має не лише привертати увагу, але й передавати значення.
- Пропорція та симетричність: у створенні логотипу завжди дотримуйтесь основних правил пропорції, використовуйте графічну розмітку та золотий переріз.
- Простір, використання негативного простору та подвійне значення: логотип має привертати увагу сам по собі і в ідеалі виглядати добре на будь-якому фоні.
- Шрифт: при створенні унікального логотипу краще ввімкнути трохи більше креативності, та попрацювати над дизайном тексту.
- Не повторюйтесь: кліше та однотипність – це те, що може зіпсувати будь-який, навіть найкраще скомпонований логотип.
- Асоціативність: знайти правильну історію та асоціації можна на етапі обговорення ідеї з клієнтом .
- Простота: не завжди наявність великої кількості деталей допомагає.
- Емоції: для тих, хто думає як створити ідеальний логотип, це апелювати до емоцій
Бренд
В сучасних умовах маркетинг набуває нового змісту, виступаючи в якості процесу розробки, реалізації та розвитку торгової марки, представленої в свідомості споживачів у вигляді бренду, що істотно видозмінює сам маркетинг, виділяючи в ньому ключовий напрямок - брендинг. Однак в сучасній теорії і практиці, як зарубіжної, так і вітчизняної, трактування та використання бренду та брендингу в якості маркетингових понять і інструментів мають різні підходи, які вимагають детального вивчення. У цьому параграфі і далі будуть розглянуті поняття "бренд", "торгова марка", "товарний знак", "брендинг" з загальнопоширених позицій.
Дослівно слово "brand" перекладається як марка, знак, символ, і найчастіше термін "brand паші" в оригіналі використовується зарубіжними фахівцями з маркетингу для визначення марки товару (Д. Аакер, Ф. Котлер та ін.).
Первісне вживання цього терміна асоціювалося з операціями з таврування (маркування) домашньої худоби і предметів домашнього ужитку.
В даний час ще не склалося загальноприйнятого визначення поняття "бренд", тому можна уявити найпоширеніші формулювання.
Девід Аакер визначає бренд як особливу назву і (або) символ (такий як логотип, торгова марка або дизайн упаковки), призначені для ідентифікації товарів або послуг одного продавця або групи продавців, а також для відмінності диференціювання цих товарів (послуг) від схожих продуктів- конкурентів. За оцінками Аакера, бренд сигналізує споживачеві про джерело продукту і захищає як споживача, так і виробника від конкурентів, які намагаються представляти товари, зовні здаються ідентичними .
06.02.2023 Тема: Символи та образи.
ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ
ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ – створена засобами мови узагальнена картина реальної дійсності або переживань митця у формі конкретного, життєво повного явища.
Є образи символічні (хліб та сіль). Символ благородства намірів і дружби, а тому й гостинності. А також символ святості й прощення. І алегоричні(образ конокрадів) образи. Втілює зажерливість найбільш небезпечних та підлих людей.
За своїм характером образи можуть бути трагічними, комічними
За місцем у творі образи можуть бути головними, другорядними, епізодичними.
За ставленням автора образи можуть бути позитивними і негативними.
За способом творення (типом асоціювання) образи ділять на зорові (книга, тінь), слухові (гами, мелодія, Ave Maria), дотикові («…як таланило пальцям навпомацки грати…», смакові, запахові. Ми сприймаємо світ органами чуття, через них автори доносять до нас свої художні твори.
За предметом змалювання образи поділяються на: образи-персонажі; образи-пейзажі; образи-речі; образи-емоції; образи-поняття.
Властивості художнього образу:
картинність і конкретність – образ є одночасно художнім узагальненням і конкретним зображенням в одиничному малюнку багатьох однотипних подій, людей, явищ, предметів;
емоційність – виражаючи переживання і настрої автора «в момент творення» (І.Франко), художній образ діє на почуття людини, хвилює її і викликає – позитивне чи негативне – ставлення до предмета зображення, його оцінку;
стислість і місткість – небагатьма словами в літературі (звуками – в музиці, мазками фарб – у живопису тощо) художній образ виражає значний обсягом зміст, відтворює багатогранність суспільних подій і процесів, людських характерів, а також – світ предметів;
змістовність – відтворює явища дійсності в «сконденсованому» вигляді, художній образ викладає різноманітні відомості про життя суспільства і природи, минуле й сучасне, про внутрішній світ і діяльність людини.
Види художніх образів
Є образи символічні (хліб та сіль). Символ благородства намірів і дружби, а тому й гостинності. А також символ святості й прощення. І алегоричні(образ конокрадів) образи. Втілює зажерливість найбільш небезпечних та підлих людей.
- За своїм характером образи можуть бути трагічними, комічними
- За місцем у творі образи можуть бути головними, другорядними, епізодичними.
- За ставленням автора образи можуть бути позитивними і негативними.
- За способом творення (типом асоціювання) образи ділять на зорові (книга, тінь), слухові (гами, мелодія, Ave Maria), дотикові («…як таланило пальцям навпомацки грати…», смакові, запахові. Ми сприймаємо світ органами чуття, через них автори доносять до нас свої художні твори.
Колір
Колір - властивість світла викликати певне зорове відчуття у відповідності зі спектральним складом відбиваного або випускається випромінювання. Світло різних довжин хвиль збуджує різні колірні відчуття; випромінювання від 380 до 470 нм мають фіолетовий і синій колір, від 470 до 500 нм - синьо-зелений, від 500 до 560 нм - зелений, від 560 до 590 нм - жовто-оранжевий, від 590 до 760 нм - червоний. Однак колір складного випромінювання не визначається однозначно його спектральним складом.
Колір відіграє важливу роль у нашому житті та діяльності. У природі немає нічого безколірного. Людина живе у різноманітному кольоровому світі. Одні кольори дуже яскраві й чисті, інші бліді й настільки невизначені, що деколи важко підібрати їм назву.
Колір – властивість тіл викликати визначені зорові відчуття у відношенні із спеціальним спектральним складом та інтенсивністю відображеного або випроміненого видимого випромінювання. Встановлено, що людським оком сприймаються світлові коливання з довжиною хвилі від 380 до 760 нм (1 нм = 10-9 м). Довжина хвилі позначається через λ (лямбда).
Кольори спектру чергуються в такій послідовності: червоний, помаранчевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий.
Око людини має різне відчуття до хвиль різної довжини. Найбільшу чутливість око має в області жовто-зелених променів. Максимум видимості відповідає зеленим променям з довжиною хвилі 550 нм.
Кольорознавство — аналіз процесу сприйняття і розрізнення кольору на основі систематизованих знань з фізики, фізіології й психології.
Кольорознавство складається з:
- фізичної теорії кольору;
- теорії кольорового зору;
- теорії вимірювання та кількісного вираження кольору.
Суб'єктивний аспект сприйняття кольору можна розглядати також, як кваліа.
Поняття кольору та його сприйняття дуже складні. Кольорознавство охоплює питання пов’язані з фізикою, психологією, світлотехнікою, медициною, технікою, мистецтвом.
Також: кольорознавство — дисципліна, що викладається у художніх та художньо-промислових навчальних закладах.В українській мові виокремлюють лексико-семантичну групу кольоративів.
Колористика - наука про колір, що включає знання про природу кольору, основних, складових і додаткових кольорах, основні характеристики кольору, колірних контрастах, змішування кольорів, колориті, колірної гармонії, колірному мовою, колірної гармонії і колірної культури.
Немає коментарів:
Дописати коментар